دیوارنت
فروشگاه اینترنتی دیوارنت divarnet
فروشگاه اینترنتی دیوارنت divarnet

دیتا سنتر های DCI در حال گسترش به نیوزیلند

دیتا سنتر های DCI در حال گسترش به نیوزیلند، کمپانی  DCI اعلام نمود که با اعلام رضایت دفتر سرمایه گذاری خارج از کشور نیوزیلند (OIO) ، زمینی را برای ایجاد یک مرکز داده نوین در اوکلند خریداری و فراهم نماید.

دیتا سنتر های DCI در حال گسترش به نیوزیلند

 

دیتا سنتر های DCI در حال گسترش به نیوزیلند

مالکوم رو ، مدیر عامل DCI در استرالیا و نیوزیلند اظهار نمود:”ما خوشحالیم که می توانیم برنامه ابری (Cloud) را در نیوزیلند آغاز نماییم. این امکانات به پذیرش خدمات ابر سرعت می بخشد ، که برای رشد در تمام بخش های اقتصاد بسیار حائز اهمیت می باشد. ” “این سایت اولین قدم برای ما در نیوزیلند می باشد و ما در حال نهایی نمودن سایت های دیگر جهت پاسخگویی به تقاضای بیش تر هستیم.”

مرکز داده DCI AKL01  در بخش Westgate در شمال غربی اوکلند واقع خواهد شد. پس از تعامل با شورای شهر اوکلند ، کمپانی DCI درخواست تأیید منابع را برای این مرکز ثبت نموده است. این کمپانی جدول زمانی برای زمان آنلاین شدن تسهیلات ارائه ننموده است.

مالکوم افزود: “افزایش استفاده از خدمات ابر در نیوزیلند تقاضا برای چندین مرکز داده با ظرفیت بالا ، سازگار با محیط زیست و سایر زیرساخت های مرتبط را در داخل کشور ایجاد می نماید.”

بخشی از مدیریت Brookfield Asset ، کمپانی DCI در حال حاضر دارای دو مرکز داده واقع در سیدنی و آدلاید می باشد. همچنین اخیراً ۷۰ میلیون دلار استرالیا در مرکز داده جدید ۴ مگاواتی در تأسیسات فعلی آدلاید سرمایه گذاری نموده است.

بیل کاشمور معاون شهردار اوکلند بیان نمود: “من واقعاً خوشحالم که می بینم تحولات تجاری در Westgate وست گیت افزایش یافته است. اشتغال منطقه ای و فعالیت های تجاری مستقر در سراسر شهر اوکلند یک عامل مهم رشد منطقه ای می باشد. ”

 

 

لینک های مرتبط

کابل فیبر نوری

کابل شبکه مسی

 

 

کورنینگ CORNING :


link

متز کانکت METZ CONNECT:

link

دیدگاه‌ها (۰)

*
*