دیوارنت
فروشگاه اینترنتی دیوارنت divarnet
فروشگاه اینترنتی دیوارنت divarnet

اینترنت ۵G نسل جدید

اینترنت ۵G نسل جدید

دویچه تلکام Deutsche Telekom

دویچه تلکام آلمان Deutsche Telekom ، بزرگترین اپراتور مخابرات آلمان، در تازه ترین اطلاعیه ها عنوان نموده که  ۸۰ درصد زیر ساخت شبکه   ۵G  آماده است و تا سال ۲۰۲۵ انتظار دارد تا ۹۹  درصد مناطق تحت پوشش را پشتیبانی نماید.

آقای تیموتئوس هتگس، مدیر عامل شرکت Deutsche Telekom در سخنرانی در کنفرانس رهبران کسب و کار آلمان گفت: حدود ۲۲۰۰۰  از ۲۷۰۰۰ سایت تلفن همراه اپراتور در حال حاضر به فیبر نوری با سرعت بالا متصل هستند.

اینترنت 5G

اینترنت ۵G در آلمان

دیرک وسنر، عضو هیئت مدیره Telekom Deutschland، گفت:

“همه اشخاص میخواهند به شبکه های پر سرعت متصل باشند – در تمام سطوح جامعه. این چیزی است که ما را درگیر می سازد , ما برای ارائه ۵G  آماده می باشیم.

ما در حال تلاش برای گسترش شبکه در هر دو شبکه ثابت و تلفن همراه هستیم. و به مسئولیت مان برای آینده پیشرفته تر دیجیتال آلمان ادامه خواهیم داد. ما در حال ساختن شبکه برای همه هستیم. ”

سایت های موجود از سیستم های (RAN (Radio Access Network استفاده می کنند که اجازه می دهد استانداردهای مختلف رادیویی بر روی همان سخت افزار اجرا گردند.

Deutsche Telekom  انتظار دارد. شبکه ۵۵  خود در سال ۲۰۲۰ راه اندازی نماید و تا سال ۲۰۲۵  برای پوشش ۹۹  درصدی جمعیت این کشور ادامه دهد.

استفان بروزیو، سخنگوی Deutsche Telekom، گفت:

“ما بهترین زیرساخت های دیجیتالی را برای آلمان می خواهیم. ما می خواهیم با شرکت هایی که مایل به سرمایه گذاری هستند و با سیاستمداران مسئول، این هدف را به دست آوریم.

ما می خواهیم دیجیتال سازی در آلمان را سریع تر کنیم: با همکاری بخش دولتی با دیجیتالی کردن دولت. ”

برزیو بعد از انتشار تعهد ۸ دقیقه ای Deutsche Telekom برای آینده چشم انداز ارتباطات آلمانی صحبت کرد.

دویچه تلکام

این اپراتور قصد دارد تا سال ۲۰۲۱   مبلغ  ۲۰ میلیارد یورو در آلمان سرمایه گذاری کند. این توافق اخیر به اتفاق رقیب Telefonica که از شبکه فیبر نوری Deutsche Telekom برای اتصال ایستگاه های پایه تلفن همراه خود استفاده مینماید صورت گرفته است.

 

لینک خبر

برگرفته از وب سایت منتخب صنعت پارس

دیدگاه‌ها (۰)

*
*