دیوارنت
فروشگاه اینترنتی دیوارنت divarnet
فروشگاه اینترنتی دیوارنت divarnet

توسعه دیتا سنتر های کشور آلمان توسط شرکت NTT

 توسعه دیتا سنتر های کشور آلمان توسط شرکت NTT، شرکت NTT برنامه های توسعه خود را در آلمان ، جایی که این شرکت در حال توسعه دیتا سنتر های جدید در تاسیسات موجود در فرانکفورت ، برلین و بن می باشد ، شرح داده است. این شرکت بیان نمود که در حال گسترش دیتا سنتر های کشور آلمان با بیش از ۴۰ درصد و افزودن بیش از ۳۰،۰۰۰ متر مربع (۳۲۳،۰۰۰ فوت مربع) فضای IT در نقاط موچود در کشور آلمان می باشد.

 

بستر شبکه فیبر نوری دیتا سنتر

توسعه دیتا سنتر های کشور آلمان توسط شرکت NTT

شرکت NTT اظهار نمود: آلمان به دلیل موقعیت جغرافیایی ، فناوری محلی و پیشتاز استارت آپ ها، همچنین زیر ساخت شبکه فیبر نوری و وجود تبادل اینترنت DE-CIX برای مارکت جهانی مرکز داده بسیار حائز اهمیت می باشد.

فلوریان وینکلر، مدیرعامل مرکز داده جهانی Global EMEA NTT Ltd بیان نمود: “همانطور که ما از مراکز داده معمولی استفاده می نماییم، بسیاری از سازمان ها مدل کار ترکیبی را اتخاذ نموده اند و روش های اجرایی دیجیتالی در حال تغییر هستند، همچنین اهمیت نقش دیتا سنتر ها افزایش می یابد.” “ما مفتخریم که از بنیان آینده دیجیتالی در آلمان پشتیبانی می نماییم.”

در فرانکفورت ، این شرکت یک محوطه در ساختمان ۷٫۳ مگاواتی جدید در تأسیسات ۱ فرانکفورت خود دارد ، که ۴۳۰۰ متر مربع (۴۶۳۰۰ فوت مربع) به فضای ساختمان اضافه می نماید و در اواخر سال ۲۰۲۲ افتتاح خواهد شد. همچنین قرار است دو ساختمان جدید در تاسیسات ۴ فرانکفورت افتتاح شود که هر کدام ۴۷۰۰ متر مربع (۵۰،۶۰۰ فوت مربع) فضا و ۶ مگاوات ظرفیت به محوطه مراکز داده اضافه می نمایند.

در شهر برلین نیز ، شرکت NTT در اواخر سال جاری یک ساختمان ۵ مگاواتی ۲۵۰۰ متر مربع در تاسیسات برلین ۱ افتتاح می نماید. دو ساختمان جدید به مساحت ۱۰،۰۰۰ متر مربع (۱۰۷،۰۰۰ فوت مربع) و ۲۴ مگاوات ظرفیت در حال ساخت در تاسیسات برلین ۲ هستند که در اوایل سال ۲۰۲۲ افتتاح می گردند.

این شرکت موافقت نموده که یک مرکز داده متناسب با شرایط را در محوطه راین-روهر در شهر بن احداث نماید که ۴٫۸ مگاوات ظرفیت و ۲۶۲۰ متر مربع (۲۸۲۰۰ فوت مربع) فضا را تحویل دهد. شرکت NTT کار خود را به پایان رساند و سال گذشته ساختمان دوم را در محوطه تاسیسات مونیخ ۲ افتتاح نمود.

 

لینک های مرتبط

کابل فیبر نوری

کابل شبکه مسی

 

 

کورنینگ CORNING :


link

متز کانکت METZ CONNECT:

link

دیدگاه‌ها (۰)

*
*