دیوارنت
فروشگاه اینترنتی دیوارنت divarnet
فروشگاه اینترنتی دیوارنت divarnet

آیا گوشی های هوشمند در حالت هواپیما پرسرعت تر شارژ می گردند؟

آیا گوشی های هوشمند در حالت هواپیما پرسرعت تر شارژ می گردند؟، اگر از کاربران سفت و سخت تلفن های هوشمند می باشید بایستی بدانید که تنها نیستید و امروزه تمام مردم جهان بیشتر زمان خود را صرف استفاده از گوشی های هوشمند خود می نمایند. نتایج تحقیقات نشان می دهد که هر آمریکایی به طور متوسط روزانه تقریبا ۵ ساعت را صرف تماشای صفحه نمایش کوچک تلفن همراه هوشمند خود می نماید . اگر شما نیز مدت زمان زیادی را صرف استفاده از گوشی هوشمند خود می نمایید بایستی طولانی برای مدتی تلفن خود را به شارژر متصل نمایید تا باتری آن شارژ شود. شارژ برخی از تلفن های هوشمند ممکن است ساعت ها زمان نیاز داشته باشد.

اما با رعایت این نکته می توانید مدت زمان شارژ باتری را کمی کاهش دهید:  تنظیمات گوشی همراه را در حین شارژ به حالت هواپیما تغییر دهید ، تا با کاهش مداوم مصرف انرژی به جهت ارتباط با دکل های مخابراتی و ترسیم موقعیت تلفن همراه با عملکرد GPS ، سرعت شارژ موبایل افزایش و مدت زمان شارژ باتری کاهش می یابد.

این ترفند بسیار کاربردی می باشد و ارائه دهنده تلفن همراه Verizon آن را توصیه می نماید. دلیل طولانی بودن مدت زمان شارژ تلفن های همراه این می باشد که وقتی تلفن شما در حالت عادی خود قرار دارد ، به طور مداوم در حال تلاش جهت ارسال و دریافت سیگنال های رادیویی با دکل های مخابراتی تلفن همراه و تعیین موقعیت جغرافیایی شما می باشد. اگر تلفن شما از GPS پشتیبانی نماید ، مختصات موقعیت شما را با استفاده از شبکه تلفن همراه تخمین می زند و این عملکرد انرژی قابل توجهی را مصرف می نماید، چراکه سیستم GPS، از کامل شدن شارژ تلفن همراه شما و صرفه جویی در انرژی جلوگیری می نماید.

هنگامی که گوشی همراه خود را روی حالت هواپیما تنظیم نمایید، در واقع دریافت فرستنده های رادیویی را قطع می نمایید و در نتیجه تلفن شما سریع تر شارژ می شود. گرچه در وقت شما صرفه جویی نمی گردد. هنگامی که CNET چند سال پیش این فرایند را آزمایش نمود، حالت هواپیما در یک آزمایش تنها ۴ دقیقه و در آزمایش دیگر ۱۱ دقیقه از زمان شارژ تلفن همراه را کاهش داد.

 

لینک های مرتبط

کابل فیبر نوری

کابل شبکه مسی

 

 

کورنینگ CORNING :


link

متز کانکت METZ CONNECT:

link

دیدگاه‌ها (۰)

*
*