دیوارنت
فروشگاه اینترنتی دیوارنت divarnet
فروشگاه اینترنتی دیوارنت divarnet

کانکتور ۳M – دیتا سنتر

کانکتور ۳M – دیتا سنتر

اتصال بدون نگهداری در دیتاسنتر

 

3M logo

 

کمپانی تری ام ۳M  با طراحی کانکتور دیتا سنتر در ماه اوت ۲۰۱۹ در نمایشگاه OFC سن دیگو درنظر دارد تا سیستم اتصال فیبر نوری پرقدرت و متفاوت خود را به نمایش قراردهد.

با استفاده از یک اتصال نوری بدون تماس، که در ترکیب با طراحی کانکتور،  و میزان حساسیت به گرد و غبار را نیز بهبود می بخشد و یکپارچگی سیگنال را به مراتب تقویت می نماید، شرکت ۳M می گوید این طراحی همچنین نیاز به نگهداری و تمیز کردن شبکه فیبر نوری را کاهش می دهد.

کانکتور نوری پیشرفته درانواع فیبر نوری سینگل مود (۱۳۱۰ نانومتر) و نسخه های فیبر مالتی مود (۸۵۰ نانومتر) قابل ارائه می باشند. نسخه سینگل مود ارائه شده حاوی افت ورودی کمتراز <0.70 dB  و افت برگشتی> 55 dB است. سری مالتی مود از میزان افت واریانس ۰٫۳۰ dB و افت بازگشتی ۲۵ dB پشتیبانی می نماید. کانکتور های ۳M می توانند از ۱۲ تا ۱۹۲ فیبر را پشتیبانی نمایند.

طراحی کانکتور فیبر نوری

طراحی کانکتور، از لحاظ هندسی به شکل مولکولی Hermaphroditic بوده که به صورت پر ظرفیت ارائه شده است و در برابر جابجایی های مکرر مقاومت بیشتری را دارا می باشد.

با این توجه ۳M ، بازار هدف شرکت ۳M در برنامه های اتصال چندرسانه ای مرکز داده ها بوده و با آن مطابقت دارد. نیک استیسی، مدیر آزمایشگاه جهانی ۳M، اظهار داشت که:

اتصال می تواند به ویژه در کاربردهای رایج مورد استفاده قرار گیرد که در آن تمیز کردن و تعمیر و نگهداری دشوار است، مانند اپتیک درایوها.

 

شرکت ۳M

در همین حال،  ۳M می گوید که در حال همکاری با تولید کنندگان و ارائه دهندگان برتر ابزارهای تست و بازرسی فیبر نوری مانند EXFO و Sumix  برای ساخت آداپتورهای مربوط به ابزارهای مربوطه، جهت تست و بررسی دقیق تر و بازنگری تصاویر بازرسی و معیارهای عبور یا شکست برای اتصالات فیبر نوری برای سری کانکتور های پیشرفته خود می باشد.

 

 

کانکتور فیبر نوری3M

 

Source: https://www.lightwaveonline.com/optical-technologies.html

 

برداشته شده از سایت MSP

دیدگاه‌ها (۰)

*
*