دیوارنت
فروشگاه اینترنتی دیوارنت divarnet
فروشگاه اینترنتی دیوارنت divarnet

آموزش فیبر نوری – گوگل

آموزش فیبر نوری – گوگل و OSA ،دوره فیبر نوری / گوگل و انجمن نوری جهانی OSA به طور مشترک در تابستان سال ۲۰۱۹ دوره آموزش پیشرفته فناوری ارتباطات نوری دریایی را برگزار می نمایند.

google

آموزش فیبر نوری – گوگل

شرکت گوگل Google و انجمن نوری OSA به طور مشترک در نظر دارند تا اولین دوره آموزشی فیبر نوری دریایی و فناوری ارتباطات آن را در تابستان امسال از ۱۳ مرداد تا ۱۹ مرداد را در کمپ تفریحی Huhmari در فنلاند برگزار نمایند.

 

Optical_Society_logo

 

گوگل علاقه زیادی به آموزش نسل بعدی توسعه دهندگان، کارشناسان نصب و نگهدارندگان ارتباطات فیبر نوری دارد تا  اطمینان حاصل شود که مرکز داده های مختلف در سراسر جهان به طور موثرتر و با روش های استاندارد تری به شبکه اینترنت جهانی متصل شوند که درواقع ۹۵ درصد از زیرساخت ارتباط جهانی را شامل می گردد که بر روی شبکه زیرزمینی کابل های فیبر نوری و سیستم های نوری تکیه می نمایند. شرکت کنندگان در طی یک فرایند یادگیری ساختن یک شبکه ارتباطی مدرن جهانی، با تمرکز بر طراحی سیستم های شبکه فیبر نوری زیردریایی، خطوط انتقال قدرت زیردریایی، تکنولوژی کابلی، برنامه ریزی، عملیات دریایی و نگهداری و … میباشد و شرکت کنندگان، از طریق فرایند یادگیری کامل |آموزش خواهند یافت.

مباحث  دوره عبارتند از:

– تاریخچه و آینده کابل های زیردریایی
– مبانی ارتباطات نوری دیجیتال منسجم
– طراحی و مدیریت شبکه های زیردریایی
– فیبر زیردریایی و تکنولوژی کابل
– برنامه ریزی سیستم و استقرار
–Marine و تعمیر و نگهداری

کارشناسان پیشرو از شرکت هایی مانند Acatel Lucent، FaceBook، گوگل و Subcom در OSA Foundation Subsea ارتباطات فیبر نوری ۲۰۱۹ بین المللی مدرسه تابستانی حضور خواهند یافت و دانش آموزان در نظر گرفته شده , محققان و مهندسین و دانشجویان دکترا یا استاد هستند که به دنبال زمینه جدیدی از فرصت در تکنولوژی می باشند.

کابل فیبر نوری دریایی

کابل فیبر نوری دریایی

ثبت نام برای شرکت در همایش (گوگل و OSA ،دوره فیبر نوری )تابستانی در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۹ یا ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ آغاز می شود. سپس برنامه ها در ماه آوریل مورد بررسی قرار خواهند گرفت و دعوت نامه ها برای شرکت کنندگان انتخاب شده در اواخر آوریل ۲۰۱۹ ارسال می گردد.

جهت ثبت نام از لینک زیر استفاده نمایید.

لینک ثبت نام

برگرفته از وب سایت منتخب صنعت پارس

دیدگاه‌ها (۰)

*
*